جی سبک

جنبش مردمی احیای سبک زندگی اسلامی
  • جی سبک

    جنبش مردمی احیای سبک زندگی اسلامی

مشخصات بلاگ
جی سبک

این سایت به منظور بهره گیری از الگوی درست زندگی و سالم زیستن بنا شده است.

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

يكشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۴۱ ب.ظ

مضرات گوش دادن به ترانه

جی سبک – بسم الله الرحمن الرحیم – در این مطلب مجموعه ای از احادیث از پیامبران اسلام و دیدگاه اسلام و دانشمندان اسلامی در خصوص گوش دادن به موسیقی جمع آوری شده است ، امیدواریم دوستان با دید منطق به این موضوع نگاه کنند نه با دید مادی و احساسی .

چرا موسیقی حرام شده است؟

زیرا موسیقی‌های شهوت زا انسان را به لهو و لعب و عیّاشى و‌ بى و بند و بارى سوق می‌دهد و باعث تزلزل اعتقادات مذهبی می شود و وقتی که اعتقادات مذهبی به تزلزل کشیده شد آنجاست که مانند بی دینان در امورات خود دنیایی خود عمل میکنیم، که این، سبب بدبختی انسان در دنیا و آخرت میشود.

۳ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۵ ، ۱۳:۴۱
ف. الایت
يكشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۳۸ ب.ظ

هدف از خلق موجود زامبی

جی سبک – بسم الله الرحمن الرحیم ، زامبی ها موجوداتی به ظاهر افسانه ای در فیلم ها و کتاب های ترسناک (و گاهی ژانرهای دیگر) هستند که پس از مرگ به دلایلی دوباره زنده شده اند و قصد جان انسان های زنده را دارند ؛ با اولین گاز یک زامبی از بدن یک انسان ،او را نیز به موجودی شبیه به خود تبدیل می کند و در زمانی کوتاه دسته ای عظیم از مرده های متحرک را تشکیل می دهند. زامبی ها پس از اینکه طی فرایندی از انسان به زامبی تبدیل می شوند دیگر قدرت تفکر خود را از دست می دهند و موجوداتی احمق و بی عقل و البته وحشی هستند که انسان هارا به عنوان طعمه می بینند وبه سوی آنها حمله ور می شوند تا بتوانند ار آنها تغذیه کنند.زامبی ها در ابتدا با ژانر ترسناک قدم به دنیای سینما گذاشتند ولی این موجودات خطرناک افسانه ای به یک ژانر خاص پایبند نماندند و پای خود را به ژانرهای دیگری همچون کمدی ،رمانس و علمی تخیلی نیز باز کردند.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۵ ، ۱۳:۳۸
ف. الایت
يكشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۳۵ ب.ظ

سرکه سیب و خواص آن در طب سنتی

جی سبک ، این داروی خانگی تاثیر زیادی بر درمان بیماری های ما دارد و به راحتی در منزل قابل تهیه است می تواند بدن را سم زدایی کند و موجب درمان گلودرد و  و درمان فشار خون بالا شود
عسل و سرکه سیب هر دو سرشار از پتاسیم هستند که سطح سدیم خون را تنطیم کرده و فشار خون را کنترل می‌کنند. هر دوی آن‌ها حاوی منیزیم هستند و باعث کاهش فشار از دیواره رگ‌ها می‌شوند. عسل و سرکه سیب همچنین به عنوان اکسیر ضدپیری نیز استفاده می‌شوند.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۵ ، ۱۳:۳۵
ف. الایت